Poza wymienionymi na początku regułami dla uzyskania darmowej dostawy, znacząco obniżyliśmy również koszt wysyłki dla zamówień o mniejszej wartości - w zależności od Twoich zakupów, za dostawę możesz zapłacić na przykład jedyne 0,99 zł. Oferowany sposób dostawy i najniższe z możliwych cen dla danego przewoźnika sprawdzisz w koszyku zakupowym po dodaniu do niego wybranych produktów.
Wszystkie oferowane przez nas formy dostaw posiadają możliwość śledzenia statusu przesyłek.
Poszczególne towary w sklepie mają przypisaną tzw. wagę transportową i rozmiary wysyłkowe - sumaryczna zawartość koszyka automatycznie oblicza dostępne sposoby wysyłki danego zestawu wraz z obliczeniem kosztów na podstawie ich wagi. W przypadku zamówień hurtowych zastrzegamy możliwość modyfikacji (zarówno podwyższenia jak i obniżenia) końcowych kosztów względem realnej wagi i rozmiarów przesyłki - oczywiście uprzednio kontaktujemy się z Klientem hurtowym w celu ustalenia i zatwierdzenia szczegółów proponowanych rozwiązań transportowych.
Towary wysyłamy odpowiednio zabezpieczone. Większość przesyłek ORLENi Paczkomatowych zabezpieczana jest w koperty bąbelkowe o podwyższonym stopniu wytrzymałości lub w ekologiczne zwijki zabezpieczone folią. Przesyłki kurierskie zazwyczaj wysyłamy w odpowiednich kartonach z zastosowaniem odpowiednich wypełniaczy ku usztywnieniu przesyłki i uodpornieniu jej na potencjalne uszkodzenia.
Towary delikatne i trudno pakowalne, a także wrażliwe na wilgoć pakowane są dodatkowo w folię stretch by uniemożliwić zalanie zawartości przesyłki w trakcie transportu.
Zamawiane przesyłki generalnie pakujemy i wysyłamy w ciągu kilku dni roboczych po otrzymaniu płatności. Terminy wysyłek zawsze dostępne są w naszych ofertach i widoczne podczas składania zamówienia (przy wyborze przewoźnika). Wszystkie rodzaje wysyłek które oferujemy posiadają opcję śledzenia online i własny numer nadania, który otrzymasz na podany w zamówieniu adres e-mail po nastąpieniu wysyłki.
Informację o wysyłce zamówienia otrzymasz w formie wiadomości e-mail wraz z numerem nadania.
Zgodnie z Polskim prawem na zwrot towaru nasi Klienci mają 14 dni. W tym czasie mogą przetestować dany produkt w takim zakresie, w jakim było by to im dane przy zakupach w sklepie stacjonarnym. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy ponosi kupujący. Sklep zwraca kwotę za towar + koszt wysyłki do Klienta prócz różnicy wynikającej z wybranej, a najtańszej dostępnej formy wysyłki. Zwrot środków następuje tą samą drogą jaką Sprzedawca je otrzymał, chyba że jest to niemożliwe - wtedy wspólnie z Klientem ustalamy inną formę zwrotu środków.
Pełne zasady regulaminowe naszego sklepu dostępne są na stronie publikującej regulamin sprzedaży i wysyłek.